mandag 19. juli 2010

Greetings loved ones!






Da er jeg endelig blitt en av de kule kidsa og stolt innehaver av min egen blogg.
Her vil jeg dele mine små og store øyeblikk fra mitt opphold i the home of the brave and the land of the free. Vær ikke forsiktig med å legge igjen kommentarer og andre vittigheter, jeg vil gjerne holde meg oppdatert på deres liv og levne.
Som noen av dere kanskje vet var jeg i NY i helga. Det var amazing! Vi fikk ikke gjort alt vi ville, men vi fikk likevel en taste av the City. Det ble mye gåing og 5 nye gnagsår, men når jeg ser tilbake på det nå var det egentlig verdt det! Ting som ble opplevd var: HA! Comedy club, Greenwich Village, Metropolitan Museum of Art, Central Park, Frihetsgudinnen (vi observerte henne bare fra lang avstand), tidenes takterrasse, clubbing i Chelsea, The Russian Tea Room (dyr, men ekstremt bra resturant) og Times Square. Vi bodde helt ideelt til mellom 5 og 6th avenue, rett ved Empire State og hotellet var kjempebra!
Vi ankom rimelig slitne seint på fredagsnatta etter en 4 og en halvtime lang busstur og var på jakt etter en nightcap da vi havna på HA! Comedy Club, det var så gøy, masse mobbing av publikumere og dere vet jo alle hvor mye jeg setter pris på litt ordentlig mobbing, right Bea? Andre høydepunkter var servicen og maten på The Russian Tea Room som åpnet i 1927 av russiske balettstudenter som flyktet fra tsaren og takterrasseresturanten rett ved oss. Vi tok toget tilbake på søndag, glade, men slitne. Det var godt å komme hjem igjen til to smilende roomies og i tillegg møtte vi en mann som jobba på Harvard Med på T-banen hjem som jeg fikk visittkortet til og greier.
I dag har jeg hatt presentasjon for noen folk på gruppa, jeg var som vanlig stressa ut av en annen verden, men det gikk bra og jeg klarte å ikke være nervøs under selve presentasjonen (!).

Bilder legges ut fortløpende.

Klem til alle som vil ha klem

P.S. Jeg vil gjerne skype!!

1 kommentar:

  1. Æ vil ha klem! Tar imot med stor takk og sende en tilbake! Kanskje det blir skype også? Må bare prøve å huske brukernavnet mitt. Tenk at du har vært i byen. Du e stor! Live large! Kristin

    SvarSlett